Na této stránce vidíte všechny důležité informace o dané opravě.

1. název opravy

2. sériové číslo

3. jméno produktu

4. datum výroby

5. aktuální majitel

6. adresa

7. datum přijetí

8. datum ukončení

9. detail opravy

Přehled otázek přijatých od uživatelů a odpovědí. Kliknutím na jednotlivé okénka se zobrazí číslo IP adresy a přesný čas a datum, kdy byla otázka položena.

Když nastane situace kdy bude nutné vyřešit danou otázku objednáním náhradního dílu, je možné k dané otázce konkrétní náhradní díl připojit.

V závěre je nutné odkliknout reálný stav opravy a odeslat odpověd.

10. všechny opravy na produkt - vyobrazení všech oprav, které byli provedeny na konkrétním produktě.

V pravém horním rohu se nachází tlačítko (ozubené koleso), které reprezentuje editační funkci, prostřednictvím kterého můžete: detail produktu a vymazat opravu.


Protect6 známka

Komplexní servisní systém s inteligentní známkou

Registrovat produkt